Min daaag

Idag har jag travat. Och jag är världens lyckligaste. Bästa känslan. 
Hej på er allihopa. Min dag började med att ring klockan ringde... Nej jag driver.
Men hej. Idag hade vi skogsdag i skogen vilket var sååå jobbigt. Men det var ändå lite kul. Vi gjorde massa grejer i skogen och orienterade osv. Alla gick och gnällde över att dem hade ont i fötterna och jag ba "men så hemskt är det inte". Sen när vi va påväg tillbaka och det var typ 500m-1000m (1km) kvar så fick jag sjukt ont i fötterna,hahaha... Efter skolan åkte jag och Lina med Hanna hem. Och först pratade vi mest sen gick vi till stallet för att pyssla med hästarna. OCH JAG FICK RIDA!Det var så grymt kul. Kan inte beskriva hur kul det var. Vill rida nu. Men det får jag göra en annan dag för nu ska jag sova godnatt på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback